1987805220.jpg  
 
Time flies, it's time to say goodbye.

I won't cry because it's over,I always remember smile because it happened :)

Dear Josh:
Today I use all the vocabulary what I know to encourage you.
 I can't say goodbye to you,because for me it's really hard me.
But I will keep what your father said in my mind.
Don't let myself be too busy,always remember your dream :)


Dear Elizabeth:
I like your smile and I really want to be your TA.
If we have chance to cooperate,I think our team would be crazy.
Hope someday I can achieve the chance.


Dear Christy:
Now you already in America.
I hope you can come back soon.
在陶瓷博物館時,我居然笨到不知道
這封看似簡單,卻感人肺腑的信是代表離別的意思
希望妳在美國一切順利,能用少少的布料勾引到帥氣老外 :)


Dear Peter:
你真的是我見過最有趣的營長
雖然開會時常常被我們取笑,不過你總是以無比的耐心
用一句"笑屁"把無奈往肚子裏頭吞,然後繼續被我的取笑
很抱歉這次沒有幫到你多少忙,但我會永遠記得你發生的笑料

 
Dear Eli:
It's a good memory to cooperate with you.
Sorry I don't have time to make a big card to you :(
But I'll remember these wonderful days.


Dear Brebre:
You're really a good and sweet teacher.
Because cooperate with you, I decide to use "Phil-phil" as my nickname :)
Hope you can both be a cook and teacher.
 
Dear Eva:
同樣的感謝,一樣要同南投移植到新竹
妳總是用最聰明的方式,完成一件看似困難的事情
能有這麼厲害的學姊,我真的蠻開心的
最後要感謝的離別的卡片,診的是感人肺腑

Dear Winnie:
即使妳現在是Winnie,我還是比較習慣叫妳的中文名字
謝謝妳總是在我突然失意,忘記行程時
適時的提醒我,讓我少了出包的機會
硬是把妳推上第一梯總召的位置,我真的很抱歉
不過妳也的確表現得可圈可點,Thank you, I'm proud of you :)


Dear Elvis:
不知道是不是我們長得很像,所以我對你有種似曾相似的感覺
因為我從來沒有住宿過,你可以說是我第一個室友
很高興能在金車認識你,希望之後還有合作的機會:)

Dear Jennifer:
妳真的是一個做事乾淨俐落的夥伴
很多時候,我真的很難想像妳是個新志工
這個禮拜真的合作得很愉快,希望下次還有合作的機會





延伸閱讀

最大的收穫

Awesome camp


arrow
arrow
    全站熱搜

    張大舜 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()